سوالات متداول

سوالات متداول خریداران

  • ۱)خرید کالا در لوکارت به چه صورت است؟

    بعد از دیدن مشخصات کالا باید ابتدا برای فروشگاه درخواست موجودی ارسال کنید در صورتی که موجودی توسط فروشگاه تایید شود شما می توانید خرید خود را انجام دهید . برای کاهش خطا در خرید سعی کنید با فروشنده در خصوص مشخصات کالای مورد نظر خود گفتگو کنید.

  • ۲)برای استفاده از خدمات لوکارت، راهنمایی وجود دارد؟

    شما می توانید راهنمای استفاده از خدمات را در پنل کاربری خود مشاهده کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی لوکارت ارتباط برقرار کنید

  • ۳)چگونه می توانم به این سایت اطمینان کنم ؟

    این سایت دارای مجوز رسمی از سایت ساماندهی و enamad می باشد که در صفحه سایت قابل مشاهده است و با مراجعه به مراجع ذی الصلاح می توانید از صحت آن اطمینان حاصل فرمایید

  • ۴)آیا برای خرید اینترنتی از فروشگاه باید در سایت عضو شوم؟

    بلی – خرید اینترنتی از فروشگاه تنها توسط کاربران سایت قابل انجام است.

سوالات متداول فروشندگان

  • ۱)آیا امکان ویرایش مشخصات بانکی برای فروشگاه وجود دارد؟

    فروشگاه می بایست برای تغییر مشخصات حساب بانکی با پشتیبانی ارتباط برقرار نماید

  • ۲)می توان با استفاده از حساب کاربری خرید خود را انجام دهم یا بسته های تبلیغی بخرم؟

    بلی – حساب کاربری همانند حساب بانکی درون شبکه ای برای شماست که با ساتفاده از آن می توانید تمام تراکنش های خود را انجام دهید

  • ۳)چگونه باید موجودی حساب کاربری خود را برداشت کنم؟

    در قسمت حسابداری که در پنل فروشگاه قراردارد ، فروشگاه می تواند مبلغ درخواستی خود را با توجه به میزان موجودی حساب کاربری درخواست دهد و طی ۴۸ ساعت کاری مبلغ درخواستی به حساب بانکی فروشگاه واریز می گردد.

  • ۴)سیستم حسابداری لوکارت به چه صورت است؟

    لوکارت تمامی تراکنش هایی که فروشگاه انجام داده جهت برداشت را به صورت کاملا ساده در اختیار فروشگاه قرار داده است تا بتواند در حسابداری فروشگاه راحتی را ایجاد کند

  • ۵)تبلیغ اسلایدر در شهرها به چه صورت است؟

    با توجه به اسلایدر های سه گانه ای( ابتدایی – میانی – انتهایی ) که در صفحه اصلی شهر ها و صفحه سایت قراردارد فروشگاه می توانند آنها را با توجه به هزینه و شرایط زمانی رزرو نموده و فروشگاه خود را تبلیغ کند.

  • ۶)ال پیام به مشتریان چیست؟

    لوکارت به فروشگاه این خدمات را داده است تا ماهیانه ۲ بار به فالوور های فروشگاه خود پیام داده و آنها را اخبار جدید فروشگاه خود مطلع سازند.تمامی پیام ها طی حداکثر پس از ۲۴ ساعت پس از تایید توسط مدیر سایت به فالوور ها ارسال می شود

  • ۷)بازگشت کالا به چه صورت است؟

    تمامی فروشگاه می بایست اجناس خود را طبق قوانین بازگشت ۲۴ ساعت ضمانت بدهند ، در صورت تایید بازگشت کالا توسط مدیر سایت ، لوکارت وظیفه بازگشت کالا به فروشگاه را بر عهده می گیرد، هزینه حامل بازگشت از فروشگاه به هنگام دریافت گرفته می شود.

  • ۸)مدت زمان تحویل کالا به چه صورت است؟

    با توجه به نوع حامل انتخاب شده ، مدت زمان تحویل کالا متغیر است .لوکارت در زمینه تحویل کالا نهایت تلاش خود را جهت مشتری مداری انجام می دهد.

  • ۹)در صورتی که خریدار کالا را دریافت نکند وضعیت سفارش به چه صورت می باشد؟

    فروشگاه می بایست قبل از ارسال کالا با خریدار هماهنگی های لازم را انجام دهد ، در صورت بازگشت کالا ، هزینه ای از خریدار دریافت نشده و فروشگاه مسئول هزینه های ناشی از بازگشت کالا می باشد

  • ۱۰)آیا مشکلی در حامل بوجود آید خسارتی پرداخت می شود؟

    تمامی شرکت های حمل و نقل کالای شما بیمه می کنند و در صحت کامل ، کالای شما را به دست خریداران می رسانند

  • ۱۱)فروش کالا در لوکارت به چه صورت انجام می شود؟

    خریداران می بایست پس از مشاهده کالا درخواست موجودی برای فروشگاه ارسال کنند ، در صورت تایید فروشگاه برای درخواست موجودی ، طرفین می توانند با یکدیگر بصورت آنلاین گفتگو کرده و حتی تخفیف یا چانه زنی هم انجام دهند، بعد از خرید و پرداخت هزینه کالا توسط خریدار ، فروشگاه می بایست حداکثر طی ۴۸ ساعت کالا خود را ارسال کند در صورت عدم ارسال هزینه خرید کالا به خریدار بازگشت داده می شود . فروشگاه می تواند تمامی وضعیت های سفارش خود اعم از وضعیت حامل ، وضعیت خرید ، وضعیت تحویل کالا و وضعیت ضمانت به صورت آنلاین پیگیری کند. از زمان تحویل کالا ، خریدار ۲۴ ساعت زمان بازگشت کالا طبق قوانین سایت را دارد در صورت عدم بازگشت هزینه ارسال کالا و قیمت خرید کالا به حساب فروشگاه واریز می گردد.

  • ۱۲)آیا می توان فروشگاه خود را غیر فعال کرد؟

    بلی – فروشگاه می توانند درخواست غیر فعال سازی فروشگاه خود را ارسال کرده بعد از اطمینان مدیر سایت از ثبت درخواست توسط صاحب فروشگاه ، فروشگاه را غیر فعال می کند

  • ۱۳)آیا می توانم در هز زمان کالای خود را ویرایش کنم؟

    بلی – فروشگاه می تواند در هر زمان نوع آگهی و مشخصات آن را ویرایش کند در صورتی که تغییری در تصویر کالا و توضیحات مربوط به آن انجام شود ، آن آگهی می بایست توسط مدیر سایت تایید مجدد گردد.

  • ۱۴)آیا از هرعکسی برای نمایش کالای خود می توانم استفاده کنم؟

    خیر – تمامی عکس های آپلود شده توسط شما می بایست طبق قوانین موجود باشد تا توسط پشتیبانی تایید شود ، در صورتی که خلاف قوانین سایت باشد کالا شما تایید نشده و به نمایش در نخواهد آمد.

  • ۱۵)چه زمانی فروشگاه من فعال می شود؟

    پس از نهایی شدن مراحل ثبت نام و خرید اولین پنل ، فروشگاه اینترنتی شما فعال شده و می توانید کالای خود را ثبت کنید.

  • ۱۶)چگونه می توانم به این سایت اعتماد کنم؟

    این سایت دارای مجوز رسمی از سایت ساماندهی و enamad می باشد که در صفحه سایت قابل مشاهده است و با مراجعه به مراجع ذی الصلاح می توانید از صحت آن اطمینان حاصل فرمایید.

  • ۱۷)برای استفاده از خدمات لوکارت ، راهنمایی وجود دارد؟

    شما می توانید راهنمای استفاده از خدمات را در پنل کاربری خود مشاهده کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی لوکارت ارتباط برقرار کنید.

  • ۱۹)فروشگاه می توانند فروش آنلاین مصحولات را داشته باشند؟

    بلی – با استفاده از چت لوکارت با خریدار به راحتی میتوانید ارتباط برقرار کنید و با استفاده از خدمات ارسال کالای لوکارت ، کالای فروخته شده خود را به راحتی ارسال کنید.

  • ۱۸)دوده فعالیت این سایت از لحاظ مکانی به چه صورت است؟

    در لوکارت هر شهر صفحه مخصوص به خود را دارد و از شهر های استان های دیگر متمایز است و این سایت به صورت تخصصی در هر شهر فعالیت می کند. همچنین در صفحه اصلی سایت لوکارت کالاهای تمام شهر ها نیز به صورت یکجا قابل مشاهده می باشد

چیزی یافت نشد.

سبد خرید

بستن